HTML

OKM sportköre

Miről, hát a sportról. Meg a sportkörről. Magunkról (főleg) magunknak. Lesz foci, futás biztos, a többi meg majd elválik...

Friss topikok

Keszthelyi Kilométerek 2011.06.05

2011.06.07. 18:41 veresur

Ott voltunk, Zoli révén, íme a rövid "élmény"beszámoló:

"Célba értem (vagy támolyogtam) a Keszthely maratonon. Hülyén hangozhat, de a 4:15 körüli időmmel elégedett vagyok. Kegyetlen meleg volt, 18-20 körül már éreztem, csak annyi lehet a célom, hogy beérjek és ne legyek rosszul. Utólag örülök, hogy volt akaraterőm és nem adtam fel. Nem volt ilyen jellegű tapasztalatom eddig, most megszereztem :-(

Ennek ellenére klassz verseny, jó a hangulat, jó a szervezés, de a későbbiekben max. félmaratont vállalnék.

 

Lilla, elismerésem a tavalyi 3:30 körüli idődért, ez teljesen más műfaj, mint egy Budapest maraton."

Mi gratulálunk, mindenesetre.

Szólj hozzá!

Címkék: versenyek futas keszthelyikm

A bejegyzés trackback címe:

https://okmsk.blog.hu/api/trackback/id/tr732965293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása